با حضور و غیاب ترابایت شما می توانید زمان را جمع آوری کنید، پردازش کنید و برای مدیریت موثرتر حضور و غیاب پرسنل خود از آن استفاده کنید. اتوماسیون یکپارچه همراه با ساعتهای پیشرفته، گزارشات هوشمند مدیریتی، حذف کاغذ، ایجاد گردش الکترونیکی فعالیتها، کنترل هزینه های نیروی کار، حذف خطاهای دستی و بهبود بهره وری ارمغان ترابایت برای حضور و غیاب مجموعه پرسنلی شماست.
ما فرآیندهای مدیریت منابع انسانی و حضور و غیاب را آسان کردیم و به سازمانها در استخدام افراد شایسته و اخذ تصمیمات هوشمندانه تر کمک نمودیم و حال پس از سالها فعالیت در سراسر کشور مفتخریم که در بیش از صد مجموعه دولتی و خصوصی در زمینه های صنعتی، تولیدی، پزشکی، نظامی و کسب و کارهای حوزه انرژی راهکارهای حضور و غیاب ترابایت در حال استفاده هستند. هر روز بیش از 170،000 نفر کار خود را با حضور و غیاب ترابایت آغاز می کنند.

نرم افزار حضور و غیاب ترابایت

ما بر روی راه حلهای یکپارچه برای حذف فرآیندهای دستی و جلوگیری از خطاهای انسانی تمرکز می کنیم. راه حل ها قابلیت پیاده سازی سفارشی دارند به این معنا که به دلیل مقیاس پذیری ذاتی به راحتی با نیازها و شرایط شما قابلیت سازگاری دارند. همه فرآیندها بصورت هوشمند و با کمترین دخالت نیروی انسانی انجام می شود. چرخه های کاری برای یک بار تعریف می شوند و برای همیشه، نیروی کار بصورت الکترونیکی مدیریت می شود.

ترابایت - نرم افزار حضور و غیاب eTime

ترابایت - محاسبه زمان

محاسبه زمان
طیف گسترده ای از ساعت های حضور و غیاب و امکانات نرم افزاری. ما برای هر کسب و کاری راهکار داریم، اتوماسیون های یکپارچه در بیش از یکصد مجموعه پرسنلی. برای مشاهده ساعت ها اینجا را کلیک کنید.

ترابایت - مدیریت زمان

مدیریت زمان
همه روشهای جمع آوری داده ها بصورت یکپارچه مکانیزه می شوند. یک سیستم نرم افزاری قدرتمند که به شما در مدیریت زمان کمک می کند.

ترابایت - پردازش زمان

پردازش زمان
یک راه حل سریع، ساده، امن و دقیق که به شما کمک می کند تا بصورت یکپارچه کلیه فرآیندهای نیروی کار و زمان را مدیریت کنید. با حضور و غیاب ترابایت می توانید برای همه نرم افزارهای سازمان خود گزارش و خروجی تهیه کنید.

مدیریت و کنترل از راه دور (حضور و غیاب تحت وب)

ترابایت - نرم افزار حضور و غیاب eTime ترابایت یک نرم افزار تحت وب است. به این معنا که شما در هر زمان و مکان با دسترسی به اینترنت می توانید به اطلاعات حضور و غیابی پرسنل خود دسترسی داشته باشید، کاربردی دو سویه.
هر یک از پرسنل می توانند یک مدیر تلقی شوند، می توانند مدیریت کارکرد خود را بر عهده بگیرند و این یعنی توزیع مسئولیت در کل سازمان، کاهش فعالیتهای کارگزینی و حذف خطاهای انسانی.
تنها یک بار برای همیشه روال ها، قوانین، نحوه و سطح دسترسی و اطلاعات قابل ویرایش را برای پرسنل تعریف می کنید و مدیریت آن را به نرم افزار می سپارید.
در شبکه داخلی با اینترانت - اینترنت و بدون محدودیت تعداد کاربر کار می کند. امکان ارتباط از یک شبکه local با اینترنت براحتی امکان پذیر است. در شبکه سازمان شما تنها بر روی یک سرور نصب و احتیاجی به تنظیمات کامپیوتر کاربران و یا نصب برنامه بر روی تک تک آنها نیست.

  • دسترسی هر یک از پرسنل به اطلاعات تردد، کارکرد و کاردکس از طریق نام کاربری و رمز عبور اختصاصی
  • امکان مشاهده Online ورود و خروج پرسنل به همراه عکس پرسنلی
  • تعریف کاربران و سطوح دسترسی به اطلاعات حضور و غیاب پرسنل
  • حذف گردش های کاغذی و ایجاد چرخه الکترونیکی اسناد، مجوزها و آیتمهای کارکردی
  • ایجاد کارتابل الکترونیکی مدیران با سطوح مختلف دسترسی
  • تعریف محدودیتهای زمانی، مقداری و تعدادی بر روی کلیه قوانین پرسنلی شما
  • نمایش مانده مرخصی هر شخص بصورت Online به همراه اعمال انواع قوانین اعطا و انتقال
  • گزارشات و نمودارهای تحلیلی و مدیریتی براساس المان های مختلف

هسته پردازش قوانین (Rule Process Core)

ترابایت - نرم افزار حضور و غیاب eTime تصور عامه بر این است كه سیستم حضور و غیاب سیستمی است ساده كه با چند پردازش و استفاده از چهار عمل اصلی ریاضی خروجی های دلخواه را تهیه می كند، درصورتیكه روش های مختلف و متنوع کارکرد و استثنائات متعدد محاسباتی و تغییرات مكرر قانون های پرسنلی، این سیستم را تبدیل به یكی از پیچیده ترین سیستم ها نموده است. موارد فوق به اضافه تنوع فعالیت مشتریان از یك سو و جایگاه این سیستم و ارتباط آن با مجموعه سیستم های دیگر سازمان ، ازسوی دیگر موجب گردیده تا نرم افزار حضور و غیاب یكی از پارامتریك ترین سیستم های شركت ترابایت شود.
شما قادر خواهید بود قوانین سازمان خود را بدور از هرگونه محدودیتی تعریف و اجرا کنید. هر قانون از الگویی خاص برخوردار است. مشخص می کنید که برای کدام گروه از پرسنل اعمال شود. محدودیت زمانی برای آن می گذارید. برای مثال تعریف می کنید اضافه کار در روزهای عادی با ضریب 1/4 محاسبه شود و برای روزهای تعطیل با ضریب 1/8.
در این سیستم صفات متغیر و پارامترهای موثر در محاسبه آیتم هایی مثل اضافه کاری، مانده مرخصی، ماموریت ها، ضرایب تخصیصی موثر در محاسبات و ... به نحوی در نظر گرفته شده اند كه كاملاً در اختیار کاربر قرار داشته و در هر زمان توسط وی قابل تعریف و تغییر باشند. کلیه تغییرات به آسانی و توسط کاربر انجام می شوند.

گردش کار (Paperless)

ایجاد چرخه های گردش اسناد، مجوزها و آیتمهای کارکردی به منزله مدیریت تولید، توزیع و مصرف اطلاعات پرسنلی، مستلزم برقراری ارتباط موثر بین واحد ها و ایجاد فرآیند های مناسب گردش اطلاعات است.
سیستم با هدف امكان پیگیری مكاتبات و انجام فعالیت های کارگزینی بدون كاغذ ( paperless ) و پس از مطالعه وسیع بر روی محصولات مشابه خارجی و داخلی مبتنی بر وب طراحی و پیاده سازی گردیده است.
ترابایت - نرم افزار حضور و غیاب eTime نقطه قوت ترابایت یكپارچه‌سازی گردش مكاتبات به همراه اعمال قوانینی است که سازمان شما برای گردش و مدیریت اسناد در نظر گرفته می شود.
نکته اصلی در گردش کار ترابایت تصمیم گیری در لحظه (Intime) هسته پردازشی آن است. این بدان معناست که پیش از تایید هر وضعیت ابتدا قوانین تعریف شده چک می شده و بعد از آن در مورد نحوه و چگونگی مدیریت گردش تصمیم گیری خواهد شد. این برخلاف گردش کار ایستایی است که یک بار تعریف و برای همیشه به شما تحمیل می شود. برای نمونه قانون فعلی ایجاب می کند که اگر مرخصی استحقاقی بیشتر از 3 روز باشد علاوه بر تایید مدیر مستقیم باید به تایید مدیر کارگزینی هم برسد. همین قانون به هر دلیلی مثلا تغییر مدیریت ممکن است تغییر کند و تنها کافی باشد که به تایید مدیر مستقیم برسد.

  • انعطاف پذیری فوق العاده بالا در قبال تغییر قوانین، فرآیند گردش کار و چرخه های مدیریت اسناد
  • اعمال تغییر در روند گردش براساس پارامترهای تاریخ، زمان، مقدار و اشخاص
  • تعیین جانشین تایید کننده در صورت نبود مسئول اصلی
  • ایجاد روند خارج از چارت سازمانی برای موارد خاص و استثنایی
  • قابلیت ضمیمه کردن (Attach) فایلهای اسکن شده به همراه سند یا مجوز درخواستی (برای مثال مرخصی استعلاجی که باید به تایید پزشک معتمد برسد)
  • دسترسی به تمام اطلاعات و كارتابل های مورد نیاز و اجرای فرآیند های كاری بهینه
  • صرفه جویی در فضای بایگانی بدون محدودیت در حجم و مدت
  • كاهش هزینه های اداری نظیر ملزومات، پرسنل و هزینه های سربار
  • دسترسی آسان و مطمئن به اسناد در هر زمان و مكان با توجه به امكاناتWeb
  • اجرای فرآیند های كاری بدون نیاز به حضور در سازمان - دوركاری (Teleworking)

هسته گزارش ساز (Report Generator Core)

یکی از عوامل مهم در تصمیم گیری صحیح و به موقع مدیران، دسترسی سریع به آخرین گزارشات و اطلاعات و آمار در حوزه مدیریتی ایشان می باشد.
براساس هر پارامتر دلخواه می توانید گزارش تعریف کنید، هیچ محدودیتی ندارید. مشخص می کنید چه اشخاصی با چه سطح دسترسی به گزارشات دسترسی داشته باشند.
ترابایت - نرم افزار حضور و غیاب eTime گزارشات قابلیت دسته بندی و تعریف گروهی دارند. برای ارتباط با دیگر نرم افزارهای سازمان می توانید خروجی های مختلف در قالب فرمتهای مختلفی چون Excel, PDF,Text و... تولید کنید.
یک رابط کاربری پیشرفته در عین حال ساده و آسان برای شما طراحی شده که یا کمک آن می توانید ساختار ظاهری گزارش خود را آماده کنید. تنها کار شما Drag Drop کردن آیتم هایی است که نیاز دارید. به ساده ترین شکل ممکن آنها را به جداول پایگاه داده وصل می کنید و بر روی هر کدام پارامترهای فیلترینگ تعریف می کنید.
اين محصول يك ابزار بسيار كارآمد و تحت وب، براي تهيه گزارش‌هاي متنوع و مورد نياز ‌ از اطلاعات موجود در انبار داده سازمان (Data Warehouse) است.
گزارش ساز تحت وب ترابایت به شما این امکان را می دهد که فارغ از زمان و مکان حتی در زمانهای خارج از ساعات کاری به آماده کردن گزارشات بپردازید. ده ها الگوی آماده ترابایت این کار را برای شما آسان می کند.